El aprendizaje basado en el pensamiento. Cómo desarrollar en los alumnos las competencias del siglo XXI / Swartz, Robert J.; Costa, Arthur L.; Beyer, Barry K.; Reagan, Rebecca; Kallick, Bena, Fletes, Ana Belén
Tipo: LibroEditor: Madrid :SM ,2013 Edición: 7ª.Descrición: 285 :b/n ;17x24cm.ISBN: 9788467556124.Materia(s): Aprendizaje | Educación -- Inteligencia, motivaciónResumo: Guía didáctica que axuda aos docentes para aplicar o pensamento eficaz no ensino dos contidos de calquera materia e curso escolar. Os abundantes casos prácticos proporcionan ao lector unha visión concreta de como ensinar aos alumnos para achar evidencias nas que fundamentar as súas conclusións, desenvolver ideas creativas, escoitar atentamente e con comprensión, e comunicar as súas ideas de forma clara e precisa. Os seus autores demostran que, se os alumnos dedican tempo á aprendizaxe de destrezas de pensamento, o seu rendemento mental mellora radicalmente tanto dentro como fóra da escola. Os autores deste libro contribuíron ao longo dos anos para defender a importancia de axuntar ensinar a pensar e ensinar contidos dentro e fóra de cada disciplina.Ao longo das súas páxinas coñeceremos do pensamento eficaz, o papel dos hábitos mentais, o modo en que esta forma de pensar eficiente abarca non só destrezas, senón tamén inclinación, é dicir, actitudes mentais que fomenta o pensamento consciente. Aprenderemos o que é a metacognición, o oficio de vixiar a cognición de cada un e empuxala suavemente polos camiños máis adecuados. Examinaremos directamente como se ensina a pensar, a cultivar distintas formas de pensamento directa e sistematicamente. Familiarizarémonos co papel que xogan as estratexias, os gráficos, a transferencia da aprendizaxe, os hábitos de reflexión. Todo isto podería ser bastante árido de expoñer, pero os lectores levarán unha grata sorpresa: cada concepto, cada exercicio práctico, cada recurso vén acompañado por unha historia: o que ocorreu nesta clase, ou o que pasou con aqueles alumnos, ou como enfocou o tema este ou aquel profesor. Nunca se nos deixa sós no laboratorio, senón que en todo momento atopámonos perfectamente situados no mundo real da práctica pedagóxica.Tipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | IES da Terra Chá, José Trapero Pardo Departamento | 37 SWA apr | Dispoñible | Departamento de Orientación | LED022000017374 |
|
Guía didáctica que axuda aos docentes para aplicar o pensamento eficaz no ensino dos contidos de calquera materia e curso escolar. Os abundantes casos prácticos proporcionan ao lector unha visión concreta de como ensinar aos alumnos para achar evidencias nas que fundamentar as súas conclusións, desenvolver ideas creativas, escoitar atentamente e con comprensión, e comunicar as súas ideas de forma clara e precisa. Os seus autores demostran que, se os alumnos dedican tempo á aprendizaxe de destrezas de pensamento, o seu rendemento mental mellora radicalmente tanto dentro como fóra da escola. Os autores deste libro contribuíron ao longo dos anos para defender a importancia de axuntar ensinar a pensar e ensinar contidos dentro e fóra de cada disciplina.Ao longo das súas páxinas coñeceremos do pensamento eficaz, o papel dos hábitos mentais, o modo en que esta forma de pensar eficiente abarca non só destrezas, senón tamén inclinación, é dicir, actitudes mentais que fomenta o pensamento consciente. Aprenderemos o que é a metacognición, o oficio de vixiar a cognición de cada un e empuxala suavemente polos camiños máis adecuados. Examinaremos directamente como se ensina a pensar, a cultivar distintas formas de pensamento directa e sistematicamente. Familiarizarémonos co papel que xogan as estratexias, os gráficos, a transferencia da aprendizaxe, os hábitos de reflexión. Todo isto podería ser bastante árido de expoñer, pero os lectores levarán unha grata sorpresa: cada concepto, cada exercicio práctico, cada recurso vén acompañado por unha historia: o que ocorreu nesta clase, ou o que pasou con aqueles alumnos, ou como enfocou o tema este ou aquel profesor. Nunca se nos deixa sós no laboratorio, senón que en todo momento atopámonos perfectamente situados no mundo real da práctica pedagóxica.
Adultos/as